عصر خودرو

امروز در بورس کالا به ثبت رسید؛

صادرات ۶۵۰ هزار تن قیر در قالب کشف پریمیوم

عصر بازار- ۶۵۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ صادراتی مجتمع پالایش نفت جی طی معاملات روز جاری در قالب ۶۱ قرارداد کشف پریمیوم در بورس کالای ایران موردمعامله قرار گرفت.

صادرات ۶۵۰ هزار تن قیر در قالب کشف پریمیوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر؛ این حجم از کالا در حالی در قالب قرارداد کشف پریمیوم به فروش رسید که قراردادها در دو حجم حداقلی 2500 و 5000 تنی بوده و تاریخ معامله نهایی قراردادها از 7 خرداد ماه 1399 آغاز شده و تا 20 اسفندماه امسال ادامه دارد.

    همچنین تاریخ تحویل اولین قرارداد کشف پریمیوم قیر، 6 تیرماه امسال اعلام شده و تحویل در سایر قراردادها به ترتیب تا 21 فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد؛ تحویل محصول در این قراردادها نیز به دو صورت فله و بشکه خواهد بود.

    امروز همچنین تالار صادراتی  بورس کالای ایران  میزبان دادوستد 41 هزار و 860  تن قیر، 30 هزار تن گوگرد و 660 تن عایق رطوبتی بود.

    در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز 2 هزار و 557 تن مواد پلیمری، 9 هزار و 12 تن قیر، 19 هزار تن وکیوم باتوم، 16 هزار و 500 تن لوب کات و 225 تن اسید سولفوریک معامله شد.

    شایان ذکر است 4 هزار تن مس کاتد، 150 تن سولفورمولیبدن، 40 تن شمش آلیاژی آلومینیوم، 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها و 8 کیلوگرم شمش طلا هم در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران به فروش رسید.

    برچسب ها