عصر خودرو

عرضه وکیوم باتوم پنج تولید کننده کشور در بورس کالای ایران

عصر بازار: روز یکشنبه ۴ مردادماه، پنج تولیدکننده عمده وکیوم باتوم کشور، ۴۷ هزار تن از این کالا را در بورس کالای ایران عرضه می کنند.

عرضه وکیوم باتوم پنج تولید کننده کشور در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 15 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس، 10 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان، 10 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت شیراز، 7  هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تبریز و 5 هزار  تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تهران روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، 33 هزار تن انواع لوب کات، 45 هزار و 800 تن انواع قیر، 3658 تن انواع مواد پتروشیمی و 1900 تن انواع گوگرد روانه تالار مذکور می شود؛ مهمترین مواد پتروشیمیایی عرضه شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز شامل استایرن بوتادین رابر، اسید نیتریک، آمونیاک، بنزن، پلی بوتادین رابر، تری اتانول آمین، منو اتیلن گلایکول، نرمال بوتانول و منو اتانول آمین است. در تالار صادراتی نیز روز یکشنبه 5 هزار و 110 تن انواع قیر به همراه 100 تن عایق رطوبتی برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود.
    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، چهار هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه 169 هزار و 141 ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، 3500 تن مس مفتول را با قیمت پایه 176 هزار و 80 ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به 20 هزار تن انواع مس کم عیار، 100 تن سولفور مولیبدن و  12 تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.
    علاوه بر این، 270 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را با قیمت پایه 176 هزار و 630 ریال تجربه می کند.
    تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه 550 تن سبد میلگرد A3-14-25  شرکت فولاد آذربایجان و 1210 تن تیرآهن سایز  12 شرکت ذوب آهن اصفهان است. 
    گفتنی است، 4 هزار تن گندم دروم، 3 هزار تن شکرسفید و 2 هزار تن ذرت دانه ای در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.
    مجتمع صنایع غذایی اصفهان نیز 500 تن رب گوجه فرنگی را با قیمت پایه 24 هزار و 500 ریال راهی بازار فرعی می کند.
    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 176 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.
     

    برچسب ها