عصر خودرو

نفت ارزان او ام وی اتریش را به سمت ایران کشاند

عصر بازار- شرکت او ام وی اتریش اعلام کرد در حالی که افت قیمت در بازارهای نفت، موجب می شود استخراج نفت از میادین پرهزینه این شرکت در دریای شمال غیر سودده شود، آینده فعالیت این شرکت در ایران و روسیه قرار خواهد داشت.

نفت ارزان او ام وی اتریش را به سمت ایران کشاند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت او ام وی ای جی اتریش اعلام کرد، در حالی که افت قیمت در بازارهای نفت، موجب می شود استخراج نفت از میادین پرهزینه این شرکت در دریای شمال غیر سودده شود، آینده فعالیت او ام وی در ایران و روسیه قرار خواهد داشت.

    او ام وی سود تقسیم شده میان سهامدارانش را 20 درصد کاهش داده و به یک یورو در هر سهم رسانده است. میزان کل سوددهی این شرکت در سه ماهه پایانی 2015، تقریبا 50 درصد کاهش یافت و به 180 میلیون یورو (201 میلیون دلار) رسید.

    راینر سیله، مدیرعامل شرکت او ام وی بر قصد خود برای فروش دارایی های شرکت تاکید کرد و گفت، کاهش با توجه به این که میزان درآمدهای شرکت یک سوم کاهش داشته و به 5 میلیون یورو رسیده، ممکن است کاهش فرصت های شغلی هم مورد توجه قرار گیرد.

    سیله در بیانیه ای اعلام کرد: «بر اساس استراتژی جدید، ما روی پول های نقد و هزینه ها تمرکز خواهیم کرد و در بخش بالادستی با اتخاذ یک موضع پایدار، روی ارزش تمرکز خواهیم کرد نه رشد حجم تولید... مناطق اصلی توسعه روسیه، امارات و ایران هستند.»

    سیله افزود، روسیه تا سال 2020 «منطقه محوری» شرکت خواهد بود. وی گفت: «ما قرار است یک بازیگر منطقه ای شویم و نه یک بازیگر جهانی.»

    شرکت او ام وی در ماه نوامبر موسسه سیتی پروپ را استخدام کرد تا خریداری برای 49 درصد از سهام این شرکت که قیمت ها بیش از 500 میلیون یورو است پیدا کند. این شرکت همچنین هفته گذشته اعلام کرد که پترول اوفیسی، شعبه او ام وی در ترکیه را به فروش می رساند.

    مدیرعامل او ام وی گفته قصد دارد هزینه های اکتشافی شرکت را تا سال آینده 60 درصد کاهش دهد و به حدود 300 میلیون یورو برساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها