عصر خودرو

سیمان ممتازان کرمان دومین سال متوالی صنعت سبز شد

عصر بازار- شرکت سیمان ممتازان استان کرمان برای دومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه صنعت سبز کشور معرفی شد.

سیمان ممتازان کرمان دومین سال متوالی صنعت سبز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز با حضور معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از شرکت سیمان ممتازان کرمان به عنوان واحد نمونه صنعت سبز کشور نیز تجلیل شد.
    مدیرعامل سیمان ممتازان کرمان گفت: در اختیار گرفتن تکنولوژی پیشرفته و سازگار با محیط زیست در کنار تلاش های مستمر و هدفمند کارکنان مجرب و متعهد دلیل اصلی کسب این عنوان است.
    محمد ربانی با بیان اینکه استفاده از فناوری های روز دنیا و احساس تعهد نسبت به مشتری و مصرف کننده موجب عرضه سیمانی باکیفیت از سوی سیمان ممتازان و استقبال مصرف کنندگان از تولیدات این شرکت شده است، تصریح کرد: سیمان ممتازان همگام با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت، همواره رعایت الزامات زیست محیطی را مدنظر داشته است.
    وی ادامه داد: اهتمام به استقرار استاندارد IMS در کنار اخذ گواهینامه های متعدد دیگر از جمله OHSAS18001 و ISO17025 شرکت ممتازان را ملزم به رعایت استاندارد یکپارچه مدیریت در زمینه اصول حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی، ارتقاء سطح ایمنی فرآیندها و بهبود کیفیت محصولات و خدمات کرده است.
    وی گفت: ﺷﺮﮐﺖ ﺳﯿﻤﺎن ممتازان مفتخر به کسب گواهینامه CE Mark از شرکت KGS ترکیه ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اوﻟﯿﻦ ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ در ﺻﻨﻌﺖ ﺳﯿﻤﺎن اﯾﺮان در سال 2010 بوده و ﻃﯽ ﺳﺎﻟ ﻬﺎی ﻣﺘﻤﺎدی با انجام مستمر ﻣﻤﯿﺰی ﻫﺎی ﻣﺮاﻗﺒﺘﯽ و رعایت الزامات قانونی، گواهینامه خود را ﺗﻤﺪﯾﺪ کرده است.
    مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان به سایر افتخارات این شرکت از جمله واحد نمونه کیفیت (استاندارد) کشور، واحد نمونه برتر استاندارد استانی در چند سال، لوح تقدیر از جشنواره ملی بهره وری، کارآفرین برتر استانی، لوح تقدیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، لوح صنعت سبز و لوح تقدیر بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کرد.
    وی افزود: سیمان ممتازان برای پیشبرد اهداف زیست محیطی در پنج محور مدیریت پسماند، پساب، فیلتراسیون غبارهای منتشره و حذف آلاینده های صوتی و ایجاد فضای سبز مناسب فعالیت مستمر داشته و اقدام به نصب سامانه های پیشرفته فیلتراسیون پیشرفته کاهش غبار، تصفیه خانه انسانی و استقرار نظام جداسازی زباله و مواد زائد در مبدا از دیگر اقدامات زیست محیطی کارخانه سیمان ممتازان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها