عصر خودرو

احتکار بیش از ۴ هزار کارتن تخم مرغ در بخش خاوران

عصر بازار- بخشدار خاوران از کشف محل احتکار بیش از ۴ هزار کارتن تخم مرغ در این بخش خبر داد.

احتکار بیش از ۴ هزار کارتن تخم مرغ در بخش خاوران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران گفت: طی گشت‌های مکرر عوامل بازرسی بخشداری خاوران، 4027 کارتن تخم مرغ احتکار شده در محدوده روستای قاسم آباد تهرانچی که با استفاده از نام و عنوان برند‌های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه می‌شد، کشف شد.

    وی افزود: با حضور عوامل انتظامی، نمایندگان اتاق اصناف، اتحادیه کباب و چلوکباب، دامپزشکی، بهداشت و درمان، مسئول بازرسی بخشداری خاوران و به دستور مقام محترم قضایی این مکان پلمب و تخم مرغ‌های موجود ضبط و همچنین مبلغ 1/850/000/000 تومان جریمه شد.

    شعبانزاده اظهار داشت: متأسفانه طبقه فوقانی این محل نیز، به محل غیر مجاز طبخ غذا در محیطی کاملا غیر بهداشتی تبدیل شده بود که با هوشیاری و درایت عوامل بخشداری خاوران کشف و به دستور مقام قضایی، این مکان نیز پلمب شد.

    بخشدار خاوران ضمن تشکر از همراهی بازرسی فرمانداری ری و مقام محترم قضایی بخش خاوران افزود: گشت‌های بازرسی بخشداری خاوران با حضور گسترده در سطح بخش خاوران اجازه حضور سودجویان در این بخش را نخواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با برخورد قاطع روبرو خواهند شد.

    برچسب ها