عصر خودرو

صنایع بورسی

پرواز بی‌محابای خودرویی‌ها

عصر بازار- روز گذشته صنایع بورسی همگام با شاخص بورس کارنامه‌ای موفق را به ثبت رساندند، به گونه‌ای که از میان ۳۷ صنعت بورسی، ۲۵ صنعت با روندی مثبت و ۱۰ صنعت با حرکتی منفی به کار خود پایان دادند.

پرواز بی‌محابای خودرویی‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، در این میان، سه صنعت رایانه، انتشار و چاپ و سایر واسطه گری‌های مالی در راس صنایع پربازده قرار داشته و در مقابل سه صنعت وسایل ارتباطی، محصولات کاغذی و استخراج سایر معادن در قعر این جدول قرار گرفتند.

    بررسی صنایع بورسی در روزهای گذشته حاوی نکات قابل‌توجهی از جمله رشد بیش از 120 درصدی صنعت خودرو از دی ماه تاکنون بوده است.

    این صنعت که پیش‌بینی‌ها برای رشد در پسابرجام را همواره یدک کشیده است، این روزها و با توسل به قراردادهای تجاری بین‌الملل، از جمله قرارداد شرکت ایران خودرو با بنز در روز گذشته، چشم‌انداز روشنی را برای روزهای آتی نیز رقم زده است.

    با این حال، نکته قابل‌توجه درخصوص خودرو، پیشروی سریع‌تر شاخص نسبت به بهبود بنیادی شرکت‌های خودرویی است که به‌زعم بسیاری از کارشناسان با ورود به فاز اصلاحی در مقاطع زمانی آینده می‌تواند رشد این صنعت را به حالت قابل‌قبول‌تری برساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها