عصر خودرو

مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه؛

موسسات مالی غیرمجاز، رقیبی برای بورس شده اند

عصر بازار: شرایط کلی بازار نشان از آن دارد که همه افراد دچار دوگانگی و تضاد شده‌اند به این معنا که تا پیش از این؛ افراد نوسانات منفی بازار را به وجود تحریم و تاثیرات به جمع‌بندی نرسیدن توافق نسبت می دادند اما در حال حاضر که این مهم رخ داده و همچنان بازار منفی است؛ فعالان را دچار سردر گمی کرده است.

موسسات مالی غیرمجاز، رقیبی برای بورس شده اند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه با اشاره به انتظار فعالان بازار از دولتمردان مبنی بر مهیا کردن فضای کسب و کار و رونق اقتصادی در کنار حل مسائل سیاسی به سهامداران توصیه کرد که همچنان صبر و انتظار را پیش‌روی خود کنند تا در صورت بهبود شرایط بتوانند از آن بهره‌گیری کنند.
    مهدی طحانی، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه در خصوص روند حرکتی بازار گفت: شرایط کلی بازار نشان از آن دارد که همه افراد دچار دوگانگی و تضاد شده‌اند به این معنا که تا پیش از این؛ افراد نوسانات منفی بازار را به وجود تحریم و تاثیرات به جمع‌بندی نرسیدن توافق نسبت می دادند اما در حال حاضر که این مهم رخ داده و همچنان بازار منفی است؛ فعالان را دچار سردر گمی کرده است.
    وی افزود: این شرایط در حالی پدید آمده که همه شرایط بر وفق مراد است و با وجود تصویب موضوع جمع‌بندی توافق در شورای امنیت شرایط بازار نه تنها بهتر نشد که نزولی‌تر شد.
    طحانی کلید حل این معنا را اتخاذ سیاست‌های محافظه‌کارانه دولت عنوان کرد و گفت: رشد بی‌رویه موسسات مالی غیرمجاز در طول سال های اخیر و روند نرخ سود سپرده‌های بانکی در نزولی بودن بازار سرمایه موثر بوده است.
    مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه پرداخت سود سپرده‌های 25 تا 26 درصد از سوی برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری را رقیبی در کنار بازار سرمایه مطرح کرد و گفت: این اتفاقات نفس‌ بورس را می‌گیرد و باید تدابیری برای آن سنجیده شود.
    وی با بیان اینکه انتظار داریم تا دولتمردان در کنار حل مسائل سیاسی بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را نیز مهیا کنند به سهامداران توصیه کرد که همچنان صبر و انتظار را پیش‌روی خود کنند تا در صورت بهبود شرایط بتوانند از آن بهره‌گیری کنند.
     

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو