عصر خودرو

پرونده بهمن ۹۴ هم بسته شد؛

رشد ۷۴۶ واحدی شاخص کل بورس

رشد دسته جمعی شاخص های بورس

عصر بازار- در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص کل با رشدی ۷۴۶ واحدی، واپسین هفته بهمن‌ماه را به پایان رساند.

رشد ۷۴۶ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه معاملات امروز شاخص کل بورس 746 واحد بالا رفت و به عدد 77 هزار و  888 واحد رسید.

    همچنین در این روز سهامداران بیش از یک میلیارد و 956 میلیون سهم به ارزش 6 هزار و 119 میلیارد ریال در 146 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    گفتنی است در این روز همه شاخص‌های بورسی رشدی دسته جمعی را ثبت کردند. شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 501 واحد و یک هزار و 757 واحد بالا رفتند.

    نمادهای هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، خدمات انفورماتیک، ایران خودرو، بانک ملت، چادرملو و پتروشیمی مبین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

    گروه‌های خودرویی، بانک‌ها و تامین آب، برق، گاز با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر جدول گروه‌های برتر صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین در این روز نمادهای آذر آب، خدمات انفورماتیک، پلی اکریل، کاشی تکسرام، سایپا آذین، ماشین سازی اراک و صنایع جوشکاب یزد بیشترین رشد قیمت‌ها را ثبت کردند.

    در مقابل نمادهای پارس الکتریک، سیمان صوفیان، تولیدی مهرام، پارس خزر، قند هکمتان، سیمان شمال و دارویی لقمان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    همچنین امروز سایپا، زامیاد، سرمایه‌گذاری سایپا، ایران خودرو، پتروشیمی مبین، آذر آب و تجارت الکترونیک پارسیان با سنگین ترین صف های خرید مواجه شدند.

    در مقابل نمادهای بانک پاسارگاد، فولاد خراسان، پارس الکتریک، حق تقدم کنترل خوردگی تکین کو، خوراک دام پارس، پتروشیمی مبین و بانک صادرات با بیشترین عرضه ها مواجه شدند.

    بانک صادرات نیز با معامله 249 میلیون سهمی بیشترین حجم معاملات و پتروشیمی فجر که در جریان معاملات امروز در بازار برای اولین بار عرضه و کشف قیمت شد با معاملاتی به ارزش دو هزار و 298 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها