عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

عصر بازار- بازار فرابورس در آخرین روز معاملاتی بهمن‌ماه شاهد خرید و فروش ۳۴۱ میلیون ورقه بهادار به ارزش میلیارد ۳ هزار و ۳۲ میلیارد ریال بود.

ارزش معاملات امروز فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، آیفکس همانند دیروز به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد حدود 10 واحدی نمایشگر عدد  819 شد.
    طبق این گزارش، در بازار اول 48 میلیون ورقه بهادار به ارزش 112 میلیارد ریال داد و ستد شد و همین طور 159 میلیون و 940 هزار ورقه بهادار به ارزش 503 میلیارد ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.
    ذوب آهن اصفهان با معامله 52 میلیون و 740 هزار سهم به رقم 76 میلیارد و 420 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس را به نام خود ثبت کرد. در عین حال سهام بیمه میهن، نیرو سرمایه و صنعتی مینو بیشترین افزایش قیمت و گروه فن‌آوا، روان فن‌آور و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.
    صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله 727 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را به خود اختصاص داد.
    در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا44" به ارزش 857 میلیارد ریال بود و ارزش معاملات روزانه در تمام نمادهای اسناد خزانه اسلامی به رقم یک هزار و 877 میلیارد ریال رسید.
    این گزارش می‌افزاید، هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در روز چهارشنبه در بازه 880 تا 920 ریال دست به دست شد و بیشترین رشد قیمت مربوط به نماد دی‌ماه 94 بود.
    طی امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی بودیم و نماد معاملاتی شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد با توجه به دریافت اطلاعات اولین پیش‌بینی سال مالی 1395 و تفاوت بااهمیت نسبت به عملکرد سال مالی 1394 متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها