عصر خودرو

سمینار تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در بانک تجارت

عصر بازار- بانک تجارت با دعوت از صاحبنظران و متخصصان، سمینار تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را با رویکرد دوران پساتحریم برگزار کرد.

سمینار تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این سمینار تخصصی آخرین روش‌های تامین مالی، برنامه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و چالش‌های موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی در دوران پس از تحریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    در این سمینار که در روز سه‌شنبه 27 بهمن با حضور اشرف‌نژاد مدیر امور اعتباری و کارشناسان اعتباری بانک تجارت برگزار شد، فرشید قپانچی رئیس برنامه‌ریزی مالی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت مناطق نفت خیز  جنوب و مدرس دانشگاه به بررسی روش‌های جاری تامین مالی پروژه‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت.
    محمود فرهادی کارشناس ارشد قراردادهای نفتی و مسئول قراردادهای ساختمانی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز دغدغه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در همکاری با کارفرمایان را به بحث گذاشت.
    در ادامه شریفیان رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان بانک تجارت استراتژی‌های اصلی بازاریابی در قبال شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در دوران جدید را برای کارشناسان اعتباری تشریح کرد.
    در نوبت عصر این سمینار، طبیب‌زاده عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (APEC) به موضوع قیمت‌گذاری پروژه‌ها و چالش‌های موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی کشور و همچنین الزامات موفقیت حوزه انرژی در دوران پس از تحریم پرداخت.
    پیمان مولوی، دکترای مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درباره روش‌های نوین تامین مالی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و الزامات مالی و عملیاتی اقتصاد کشور برای حضور در بازار مالی و سرمایه‌ای جهان در دوران پساتحریم برای شرکت کنندگان سمینار سخن گفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها