عصر خودرو

زاگرس مشتری جدید ایرباس

سفر مدیران امبرائر برزیل برای فروش هواپیما به ایرلاین‌های ایرانی

عصر بازار- رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از مذاکره مستقیم با هواپیماسازی ایرباس برای خرید هواپیما خبر داد و گفت:‌ مدیر فروش امبرائر برزیل نیز به ایران سفر کرده‌ که امروز با وی جلسه داریم.

سفر مدیران امبرائر برزیل برای فروش هواپیما به ایرلاین‌های ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، عبدالرضا موسوی افزود: هم‌اکنون به‌صورت مستقیم در حال مذاکره با ایرباس برای تامین هواپیما هستیم.

    وی با بیان این‌که مدیران ایرباس قول داده‌اند تا پایان فوریه پیشنهادات خود را در این زمینه به ما ارائه کنند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت امروز، به دنبال تامین نیازهای خود در اسرع وقت با به کارگیری هواپیمای 2 تا 5 ساله تولید ایرباس هستیم.

    وی یادآور شد: واحدی از ایرباس  تحت عنوان مدیریت دارایی کار، فروش هواپیمایی که خریدار توانایی عمل کردن به تعهداتش را نداشته یا این‌که خریدار می‌خواهد هواپیمای دیگری را به کار بگیرد، انجام می‌دهد.

    وی با بیان این‌که خرید هواپیمای نو به دلیل سفارش‌ گذاری زمانبر است ادامه داد: با توجه به این مسئله در انتظار ارائه پیشنهاد ایرباس هستیم.

    رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس همچنین با اشاره به سفر مدیر فروش هواپیماسازی امبرائر برزیل به ایران، گفت: امروز با مدیر فروش امبرائر جلسه داریم و باید ببینیم چه هواپیماهایی را می‌توانند به ما بدهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها