عصر خودرو

طرح بانک دولتی هند برای حمایت از سرمایه گذاران ژاپنی

عصر بازار- بانک دولتی هند(SBI)روزسه شنبه ازآغاز به کار «بخش ژاپن» در دهلی نو برای ارائه خدمات مشاوره ای و حمایت از شرکت های ژاپنی که مایل به سرمایه گذاری در بازار هند هستند، خبر داد.

طرح بانک دولتی هند برای حمایت از سرمایه گذاران ژاپنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این بخش وظیفه ارائه خدمات بانکی در مقیاس خرد و کلان به مشاغل و بانک های ژاپن و نیز مشاوره به شرکت ها و سازمان های ناظر در هند را خواهد داشت.
    «آروندهاتی باتاچاریا» رئیس بانک SBI پس از افتتاح این طرح با اشاره به اینکه ژاپن دارای سرمایه و هند صاحب بازار آماده برای سرمایه گذاری است، گفت: شرکت های ژاپنی به توجه ویژه برای درک پیچیدگی های بازار هند نیاز دارند.
    گرچه ژاپن چهارمین سرمایه گذار خارجی بزرگ در هند است، با این حال شرکت های ژاپنی در سال های اخیر با مشکلات و موانع قانونی بسیاری در این کشور مواجه شده اند.
    هند به عنوان سومین اقتصاد بزرگ آسیا در رتبه بندی اخیر بانک جهانی در زمینه «سهولت تجارت» از بین 189 کشور در رتبه 130قرار گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها