عصر خودرو

سردار مقیمی خبر داد:

کشف ۳۲۴ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکارشده

عصر بازار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروی احتکار شده به ارزش بیش از ۳۲۴ میلیارد ریال در کشور خبر داد.

کشف ۳۲۴ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکارشده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با عنایت به لزوم تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و ضروری در ماه مبارک رمضان و حساسیت موضوع در شرایط حاضر، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری از ابتدای اردیبهشت ماه در سطح کشور اجرا شد.

    وی افزود: طی مدت 3 روز از شروع طرح، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با کار اطلاعاتی دقیق، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری از قبیل انواع حبوبات، غلات، مواد غذایی، پروتئینی، انواع مواد شوینده و... را شناسایی کردند.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این انبارها موفق به کشف 887 تن و 640 کیلوگرم انواع کالاهای اساسی و ضروری، مواد غذایی و پروتئینی، به همراه 60 تن انواع کود شیمیایی، 11 هزار و 396 قوطی انواع رب گوجه فرنگی و کنسروماهی، 101 هزار و 400 قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی، 17 هزار و 272 دستگاه انواع لوازم خانگی، 2 میلیون و 356 هزار و 400 عدد انواع پمپ ظرف مواد شوینده و هفت هزار و 700 قطعه انواع لوازم یدکی، 2 هزار و 700 بطری انواع نوشابه و آبمیوه احتکار شده کشف کردند.

    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 324 میلیارد ریال برآورد کرده و در این رابطه 138 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

    سردار مقیمی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات در استان های فارس، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بوده از هموطنان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها