عصر خودرو

عبور معاملات امروز فرابورس از ۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال

عصر بازار- معامله‌گران در روز سه‌شنبه ۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس داد و ستد انجام دادند.

عبور معاملات امروز فرابورس از ۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، فعالیت بازار فرابورس در 27 بهمن‌ماه 1394 با خرید و فروش 327 میلیون ورقه بهادار در 34 هزار و 130 نوبت به ارزش 5 هزار و 964 میلیارد و 210 میلیون ریال خاتمه یافت.
    بیمه آرمان به همراه گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و صنعتی مینو بیشترین افزایش قیمت سهم را داشتند در حالی که سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، پالایش نفت شیراز و زرین معدن آسیا با بالاترین کاهش قیمت مواجه شدند.
    در جریان معاملات امروز، 171 میلیارد و 280 میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی معامله شد و به این ترتیب نماد "اخزا" به لحاظ ارزش معاملات در بین نمادهای فرابورسی در رده دوم و در صدر بازار اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت و  رکورد بیشترین ارزش معاملات روزانه در این نماد از زمان گشایش این نماد تاکنون شکسته شد.
    این گزارش حاکی است، بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز بازار سهام به میزان 90 میلیون سهم به ارزش 294 میلیارد ریال در نماد ذوب آهن اصفهان اتفاق افتاد.همچنین، آیفکس از ابتدای ساعت معاملاتی امروز همانند روزهای گذشته روند صعودی در پیش گرفت اما مجدداً افت کرد و در نهایت با تغییر نامحسوس نسبت به دیروز نمایشگر عدد 809.98  شد.
    طبق این گزارش، اوراق تسهیلات مسکن در روز جاری در محدوده 895 تا 917 هزار ریال معامله شد و بالاترین قیمت اوراق مربوط به دی 94 بود.
    در بازار اول 31 میلیون و 930 هزار ورقه بهادار به ارزش 79 میلیارد ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات در نماد سرمایه گذاری سبحان و بیشترین ارزش در نماد داروسازی کاسپین اتفاق افتاد.
    همچنین، 218 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 683 میلیارد ریال خرید و فروش شد و ذوب آهن اصفهان رکورددار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله 788 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را به خود اختصاص داد.
    همین طور در بازار اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به اوراق مشارکت شهرداری مشهد بود و 507 هزار ورقه اسناد خزانه به ارزش 432 میلیارد ریال داد و ستد شد که بالاترین ارزش معاملات به میزان 135 میلیارد ریال در نماد "اخزا2" بود.
    این گزارش می‌افزاید، در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین جهت برگزاری جلسه هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه در روز شنبه و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شهرداری کرج به منظور پرداخت سود علی‌الحساب سه ماهه اوراق در تاریخ 30 بهمن متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها