عصر خودرو

آسیا؛ بازاری پر منفعت برای بوئینگ

عصر بازار- شرکت هواپیمایی بوئینگ پیش بینی کرد منطقه جنوب شرق آسیا تا سال ۲۰۱۵ میلادی نیازمند ۳ هزار و ۷۵۰ فروند هواپیما به ارزش ۵۵۰ میلیارد دلار است.

آسیا؛ بازاری پر منفعت برای بوئینگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «دینش کسکار» معاون ارشد مدیر فروش منطقه «آسیا-اقیانوس آرام و هند» شرکت هواپیمایی بوئینگ گفت: منطقه جنوب شرق آسیا تا سال 2015 میلادی نیازمند 3 هزار و 750 فروند هواپیما به ارزش 550 میلیارد دلار است.

    در همین حال، این «دینش کسکار» تصریح کرد: از این میزان در حدود 76 درصد به هواپیماهایی از نوع بوئینگ 737 و ایرباس A320 اختصاص داده خواهد شد.

    «دینش کسکار» به این نکته اشاره کرد که ترافیک هوایی منطقه جنوب شرق آسیا از سال 2010 میلادی تاکنون 9 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می شود تا 20 سال آینده 7.7 درصد دیگر به این میزان افزوده شود.

    شرکت بوئنگ برآورد کرده است که تا 20 سال آینده تقاضای جهانی برای هواپیما به 39 هزار و 50 فروند می‌رسد که از این تعداد سهم منطقه «آسیا-اقیانوس آرام» 14 هزار و 550 فروند خواهد بود که بیش از یک سوم سهم بازار جهانی است.

    وی در پایان گفت: سفارشات بیشتر مشتریان ما در حال حاضر بین 25 تا 40 فروند هواپیما است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها