عصر خودرو

ایزیکوی ترکیه وارد بازار تجارت الکترونیک ایران شد

عصر بازار- یک شرکت ترکیه ای اعلام کرد قراردادی را به امضا رسانده است که بر اساس آن به مشتریان این شرکت اجازه می دهد تا با استفاده از حدود ۲۳۰ میلیون کارتی که در اختیار دارند تراکنش های مالی در درون ایران انجام دهند.

ایزیکوی ترکیه وارد بازار تجارت الکترونیک ایران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، یک شرکت استارتاپ فعال در زمینه پرداخت های الکترونیک مستقر در استانبول می گوید، قراردادی را به امضا رسانده که راه را برای شرکت هایی که قصد دنباله روی از این شرکت برای ورود به اقتصاد 400 میلیارد دلاری ایران را دارند هموار می کند.

    بارباروس اوزبوگوتو، مدیر اجرایی شرکت ایزیکو گفت، توافق ایزیکو با پلتفرم پرداخت های الکترونیکی پی ای سی سی او مستقر در تهران به مشتریان این شرکت اجازه می دهد تا با استفاده از حدود 230 میلیون کارتی که در اختیار دارند تراکنش های مالی در درون ایران انجام دهند.

    اوزبوگوتو گفت، موسسان این شرکت تحت حمایت بانک جهانی بعد از سفر به تهران در سال گذشته، به دنبال توسعه فعالیت های خود در ایران بوده اند. این توافق جای پایی برای این شرکت ترک در کشوری ایجاد می کند که تا کنون شرکت های آمریکایی فعال در زمینه پرداخت های الکترونیک نظیر پی پال و استرایپ در آن فعال نبوده اند.

    اوزبوگوتو درباره بازار داخلی شرکت ایزیکو در ترکیه گفت: «ما در حال ایفای نقشی هستیم که پی پال در جاهایی نظیر آلمان ایفا می کند.»

    وی افزود، این مسئله به ما این حس را داده که می توانیم فعالیت هایمان را در ایران توسعه دهیم، زیرا «دو بازار اصلی در منطقه وجود دارد که کارت های الکترونیک در آنها از ضریب نفوذ بالایی برخوردار است و آن دو بازار ایران و ترکیه اند. هر دوی این کشورها جمعیتی 80 میلیون نفری دارند که بسیار جوان اند و نفوذ اینترنت هم در میان آنها بالاست.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها