عصر خودرو

"قنیشا" برای ۶ماه ۲۵۹ریال سود محقق ساخت

عصر بازار- شرکت قند نیشابور در صورت های مالی ۶ماهه از تحقق سود ۲۵۹ریالی سود برای هرسهم خبر داد.

"قنیشا" برای ۶ماه ۲۵۹ریال سود محقق ساخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قند نیشابور در اطلاعات منتشر شده منتهی به 29اسفند1398 از تحقق سود عملیاتی 70میلیارد و 157میلیون ریالی و سود خالص 69میلیارد و 978میلیون ریالی خبر داده است.

    این شرکت سود 6ماهه هرسهم را با توجه به سود انباشته 195میلیارد ریالی مبلغ 259ریال محقق کرده  که نسبت به 6ماهه سال مالی گذشته با افت 69درصدی مواجه شده است.

    "قنیشا"، در اهداف و برنامه های راهبردهای شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که شرکت در نظر دارد در سالهای آتی نسبت به افزایش تولید و همچنین افزایش سهم بازار اقدام کرده و از طریق تصفیه و واردات شکر خام از ظرفیت کامل تولید استفاده کند. علاوه بر این  قیمت فروش انواع شکر به قیمت مصوب اعلام شده از سوی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان صورت خواهد پذیرفت و سایر محصولات کارخانه براساس قیمت عرضه و تقاضای بازار به فروش خواهد رسید.

    در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده دارد، اعلام شده که در دوره 6ماهه منتهی به 31شهریور1399، با توجه به اتمام فصل بهره برداری انتظار می رود عوامل بهای تمام شده به خصوص مواد اولیه مصرفی تغییر نداشته باشد اما با توجه به تعمیرات جهت آمادگی خط تولید هزینه های سربار افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها