عصر خودرو

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد:

رویدادهای تجاری سال جاری لغو نخواهد شد

عصر بازار- رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هیچ نمایشگاه و رویداد تجاری در سال جاری لغو نمی‌شود.

رویدادهای تجاری سال جاری لغو نخواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر،حمید زادبوم گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان سیاستگذار تجارت خارجی آمادگی دارد رویدادهای تجاری را به صورت مجازی برگزار کند، بر این اساس، در سال جاری هیچ نمایشگاه و رویداد تجاری لغو نخواهد شد و فعالان این عرصه، در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

    وی افزود: تنوع و تعدد فعالان شاغل در شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه به حدی است که می‌توان از فرایند برگزاری نمایشگاه‌ها به عنوان یک صنعت یاد کرد لذا با توجه به اهمیت این صنعت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان سیاستگذار تجارت خارجی تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت مجازی را اندیشیده است.

    معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران با ابراز امیدواری از اینکه طبق روند هرساله و بعد از ماه مبارک رمضان، تمامی عناوین نمایشگاهی با همکاری انجمن‌های ذیربط و شرکتهای مجری برگزار گردد، آن را  فرصت جدیدی برای شرکت‌های کوچک و متوسط توصیف کرد که پیش‌تر به دلیل محدودیت سالن‌ها و فضای نمایشگاه فیزبکی موفق به شرکت در رویدادها نمی‌شدند.

    زادبوم با تاکید بر عدم لغو عناوین نمایشگاهی در سال جاری، عنوان کرد: صنعت نمایشگاه به علت تحریک سایر مشاغل از جمله صنایع چوب، برق، الکترونیک، رنگ، غرفه‌سازی و مشاغل بازاریابی و خدمات اهمیت به‌سزایی در ایجاد اشتغال و تولید در سال جهش تولید دارد.

    وی در پایان با بیان اینکه پس از رفع محدودیت ناشی از شیوع کرونا برگزاری فیزیکی نمایشگاهها با جدیت آغاز خواهد شد، اظهار داشت: شیوه‌نامه و نحوه اجرای کار و تقویم دقیق عناوین نمایشگاهی متعاقبا ابلاغ می‌گردد.

    برچسب ها