عصر خودرو

معاملات یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریالی در بازار فرابورس

عصر بازار- در روز جاری، بیش از یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اوراق بهادار در فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

معاملات یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریالی در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 26 بهمن‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 457  میلیون و 540 هزار ورقه بهادار در 36 هزار و 756 نوبت به ارزش یک هزار و 820 میلیارد ریال به اتمام رسید؛ آیفکس هم 11 واحد نسبت به دیروز رشد کرد و به رقم 810.61 واحد رسید.
    ذوب آهن اصفهان با داد و ستد 155 میلیون و 760 هزار سهم بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام را در بازار فرابورس به نام خود ثبت کرد.
    طبق این گزارش، سهام قاسم ایران در کنار مرجان‌کار و مواد ویژه لیا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های قند چهارمحال، قند شیروان و نیرو سرمایه با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    هر برگه اوراق تسهیلات مسکن نیز در محدوده 890 تا 910 هزار ریال معامله شد و بیشترین قیمت اوراق مربوط به نماد دی‌ماه 94 بود.
    در بازار اول 58 میلیون و 130 هزار ورقه بهادار به ارزش 129 میلیارد و 600 میلیون ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات در نماد سرمایه‌گذاری مسکن تهران رخ داد.
    همچنین، 322 میلیون و 180 هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 938 میلیارد ریال خرید و فروش شد و ذوب آهن اصفهان رکورددار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 12 میلیون و 530 هزار سهم به ارزش 154 میلیارد ریال اختصاص یافت.
    معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل معامله ETF هستی‌بخش آگاه در نماد "آگاس1"، از امروز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز شد.
    علاوه بر این، بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به داد و ستد 97 هزار و 705 ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا5" و بیشترین ارزش معاملات در نماد "اخزا2" به میزان 83 میلیارد ریال بود و در مجموع 262 هزار و 434 هزار ورقه اسناد خزانه اسلامی با ارزش 22 میلیارد و 660 میلیون ریال در روز جاری داد و ستد شد.
    این گزارش می‌افزاید در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه و همین طور ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی شرکت سیمان مجد خواف جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه، متوقف شد.
    ضمن آنکه، نماد معاملاتی شرکت مهندسی صنعتی روان فن‌آور پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، بازگشایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها