عصر خودرو

انجام ۱۱ هزار دفعه معامله فرابورسی در نخستین روز هفته

عصر بازار: در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش ۸۰۶ هزار و ۵۲۰ سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز ۵۲ هزار و ۲۶۵ ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در روز جاری معامله شد.

انجام ۱۱ هزار دفعه معامله فرابورسی در نخستین روز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 60 میلیون ورقه بهادار در 11 هزار و 41 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

    در پایان معاملات امروز 3 مرداد‌ماه 1394، 60 میلیون و 380 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 41 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به 507 میلیارد و 670 میلیون ریال رسید.

    بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری به معامله 24 میلیون و 130 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به ارزش 41 میلیارد و 330 میلیون ریال اختصاص پیدا کرد و شاخص فرابورس ضمن کاهش روی رقم 791 واحد متوقف شد.

    بیشترین افزایش قیمت اولین روز هفته مربوط سهام شرکت‌ افرا نت و پس از آن فولاد هرمزگان جنوب و برق عسلویه مپنا بود و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، نفت ایرانول و کشتیرانی دریای خزر با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    همچنین، اوراق تسهیلات مسکن امروز ضمن کاهش قیمت در بازه 660 تا 730 هزار ریال معامله شد.

    این گزارش می‌افزاید، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و نفت پاسارگاد پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم بودیم و نماد شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه 5 مرداد، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

     

    برچسب ها