عصر خودرو

کسب ۱۱۶۱۷ میلیون ریال سود انباشته به پخش دارویی بهشهر طی یکسال

عصر بازار- شرکت به پخش دارویی بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب ۱۱۶۱۷ میلیون ریال سود انباشته به پخش دارویی بهشهر طی یکسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت به پخش دارویی بهشهر صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "وبشهر3" در سال مالی 94 مبلغ یک هزار و 343 میلیارد و 52 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و درآمد ارائه خدمات داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 170میلیارد و 249 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به 34 میلیارد و 667 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره به مبلغ 10 میلیارد و 522 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 175 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 11 میلیارد و 617 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها