عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

تحقق ۴۶۲ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری سپه

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۶۵۶ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۶۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۴۶۲ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری سپه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سپه صورت های مالی یکساله منتهی به 31 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "وسپه" در سال مالی یاد شده و با سرمایه سه هزار و 588 میلیارد ریال مبلغ یک هزار و 704 میلیارد و 71 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت که با کسر هزینه های عمومی، اداری و افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و 672 میلیارد و 553 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره به مبلغ یک هزار و 656 میلیارد و 285 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 462 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 128 میلیارد و 208 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها