عصر خودرو

رئیس اتحادیه آهن فروشان خبر داد

تعطیلی بیش از ۱۰۰ آهن فروشی؛ امیدی به رفع رکود در فصل بهار نداریم

عصر بازار- رئیس اتحادیه آهن فروشان با اعلام اینکه در حال حاضر عمده آهن فروشان در تمام استان‌ها تغییر شغل داده‌اند گفت: رکود امسال باعث شده تا بیش از ۱۰۰ واحد آهن‌فروشی تعطیل شوند.

تعطیلی بیش از ۱۰۰ آهن فروشی؛ امیدی به رفع رکود در فصل بهار نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش آهن در رکود بسیار بدی به سر می‌برد، اظهار داشت: عرضه در بازار زیاد است اما خریداری وجود ندارد، حتی برخی فروشندگان کالاهای خود را زیر قیمت بازار بفروش می‌رسانند تا از گرفتاری‌های مالی رها شوند.

    وی با بیان اینکه نه تنها فروشندگان بلکه تولیدکنندگان نیز به بخش‌های مختلف بدهکار هستند، افزود: در شرایط فعلی حتی امکان پرداخت حقوق کارگران نیز وجود ندارد، فروشندگان برای تأمین نقدینگی خود حتی با ارزان فروشی نیز نتوانستند گرهی از کار خود را باز کنند.

    رئیس اتحادیه آهن فروشان اضافه کرد: در حال حاضر هر کیلو شمش 960 تومان، هر کیلو میلگرد 1100 تومان و تیرآهن 1250 تومان به فروش می‌رسد.

    آزاد با اعلام اینکه در حال حاضر عمده آهن فروشان در تمام استان‌ها تغییر شغل داده‌اند گفت: حتی برخی از اتحادیه‌ها به دلیل حدنصاب نرسیدن اعضا با صنف‌های دیگر ادغام شده‌اند که این موضوع اصلاً خوشایند نیست.

    وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه از سال 92 تا 93، یک هزار و 500 واحد آهن‌فروشی تعطیل شده است، افزود: رکود امسال باعث شده تا بیش از 100 واحد آهن‌فروشی تعطیل شوند.

    رئیس اتحادیه آهن فروشان تصریح کرد: با وجود لغو تحریم‌ها هیچ اتفاق خاصی در بازار نیفتاده و حتی انبوه سازان نیز تعطیل شده اند. به نظر می‌رسد در فصل بهار نیز اتفاق  خاصی در بخش تولید نیفتد و ما تمام امید خود را به فصل تابستان داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها