عصر خودرو

ادامه سقوط قیمت ارزها در بازار

دلار بعد از برجام چقدر ارزان شد؟

عصر بازار- روند نزولی قیمت دلار همچنان ادامه دارد؛ تا جایی که بررسی روند قیمتی بازار از کاهش ۱۷۳ تومانی قیمت‌ها حکایت دارد. تغییر و تحولات بازار ارز در طول یک‌ماه گذشته و از زمان اجرایی شدن برجام، کاهش ۱۷۳ تومانی قیمت دلار را نشان می‌دهد.

دلار بعد از برجام چقدر ارزان شد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، در حالی 24 دی‌ماه امسال دلار آمریکا 3645 تومان بود، اما قیمت دلار هم‌اکنون در بازار تا 3472 تومان کاهش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که در طول این مدت دلار حدود 5 درصد افت قیمت داشته است.

    برخی از کارشناسان، دلیل افت قیمت دلار در بازار را شایعه ارز تک‌نرخی در محدوده 3300 تومان و شائبه کنترل دولت برای کاهش نرخ ارز با نزدیکی به انتخابات می‌دانند.

    در رابطه با سایر ارزها از جمله یورو نیز شرایط نزولی قیمت‌ها حکم‌فرما بوده است. یورو 24 دی‌ماه امسال 3990 تومان قیمت داشت، اما در حال حاضر با قیمت 3960 تومان به فروش می‌رود و به عبارتی، 30 تومان کاهش قیمت داشته است.

    از سوی دیگر، پوند در بازار با افت 170 تومانی قیمت مواجه شده است. پوند 24 دی‌ماه امسال با قیمت 5270 تومان به فروش می‌رفت، اما هم‌اکنون پوند را باید با قیمت 5100 تومان خرید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها