عصر خودرو

ادامه رشد بهای سکه آتی در معاملات دیروز بورس کالا؛

اونس جهانی مچ دلار داخلی را خواباند

عصر بازار- در پی افزایش محسوس قیمت طلای جهانی، بهای سکه دیروز در بازار نقدی و همچنین قراردادهای آتی بورس کالای ایران علیرغم کاهش بهای دلار در بازار تهران با رشد همراه شد.

اونس جهانی مچ دلار داخلی را خواباند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، روند افزایشی قیمت سکه که از روزهای گذشته آغاز شده بود، دیروز هم ادامه یافت تا جایی که چهار سررسید بازار آتی با افزایش نرخ رو به رو شدند و به بالای یک میلیون تومان رسیدند.

    براین اساس بهای سکه برای تحویل اسفند امسال به یک میلیون و 23 هزار ریال رسید که افزایش4/21 درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که سررسید اردیبهشت ماه سال آینده در محدوده 10 میلیون و 43 هزار ریال باقی ماند و رشد 73/4 درصدی را به ثبت رساند. سکه تحویل تیر 95 نیز با قیمت 10 میلیون و 60 هزار ریال رشد 4/86 درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه‌ تحویل شهریور نیز با قیمت 10میلیون و 79 هزار ریال معامله شد و افزایش 4/91 درصدی را در این روز به ثبت رساند.

    همچنین در بازار نقدی نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز در بهای یک میلیون و 5 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز پنج شنبه 30هزار تومان افزایش یافت.

    بر اساس این گزارش، هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 507، 267 و 182 هزار تومان معامله شده است. در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت32تومانی 3486 تومان عرضه شد.

    گفتنی است در بازار جهانی، قیمت طلا پس از 4 درصد افزایش در روز پنجشنبه، روز جمعه کاهش یافت، اما به دلیل آشفتگی در بازارهای بورس بهترین عملکرد هفتگی در 4 سال گذشته را تجربه کرد.

    هر اونس طلا نیز طی روز جمعه در سطح 1138 دلار و 90 سنت به معاملات هفته پایان داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها