عصر خودرو

خرید و فروش ۲۴۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ورقه بهادار در فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات روز جاری ، ۲۴۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ورقه بهادار در فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

خرید و فروش ۲۴۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ورقه بهادار در فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 25 بهمن‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 247 میلیون و 110 هزار ورقه بهادار در 26 هزار و 504 نوبت به ارزش یک هزار و 517 میلیارد و 980 میلیون ریال به اتمام رسید.
    بیشترین حجم معاملات سهام در روز جاری به میزان 29 میلیون سهم متعلق به بانک دی بود و بیشترین ارزش معاملات را سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین  با رقم 95 میلیارد و 760 میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.
    آیفکس در پایان معاملات امروز پس از رفت و برگشت در نهایت با افت 7 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 799.44 ایستاد و شرکت‌های پالایش نفت تهران و هلدینگ خاورمیانه بیشترین تاثیر را در این روند داشتند.
    طبق این گزارش، شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، صنعتی مینو و ذوب آهن اصفهان بیشترین افزایش قیمت و نیرو سرمایه، آهن و وفلاد ارفع و پالایش نفت شیراز بیشترین افت قیمت سهام را در روز یکشنبه داشتند.
    در بازار اول 36 میلیون و 100 هزار ورقه بهادار به ارزش 80 میلیارد و 720 میلیون ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات در نماد بانک سرمایه رخ داد.
    همچنین، 128 میلیون و 800 هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 368 میلیارد ریال خرید و فروش شد و بانک دی همانند دیروز رکورددار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    با خرید و فروش 7 میلیون و 630 هزار سهم صندوق اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF به این صندوق اختصاص یافت.
    بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به معامله 166 هزار و 700 ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و در مجموع 802 هزار اوراق بهادار به ارزش 762 میلیارد ریال در این بازار داد و ستد شد.
    البته در این بازار، ارزش معاملات روزانه در 5 نماد اسناد خزانه اسلامی به رقم 264 میلیارد ریال رسید و بالاترین ارزش معاملات به میزان 116 میلیارد ریال در نماد "اخزا2" رقم خورد.
    علاوه بر این، هر ورقه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازار فرابورس در محدوده 891 تا 915 هزار ریال دست به دست شد و بالاترین قیمت مربوط به اوراق آذرماه 94 بود.
    این گزارش می‌افزاید در پایان معاملات امروز، ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت سولیران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه‌شنبه متوقف شد؛ همین طور با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، نماد معاملاتی مذکور متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها