عصر خودرو

طیب‌نیا امروز به سازمان بورس می‌رود

عصر بازار- همسو با تقویت حجم و ارزش معاملات روزانه بازار سهام امروز وزیر اقتصاد جهت بازدید و در جریان قرار گرفتن آخرین رویدادهای روز بازار سرمایه به سازمان بورس و اوراق بهادار می‌رود.

طیب‌نیا امروز به سازمان بورس می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  همزمان با تقویت حجم و ارزش معاملات بازار سهام علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، جهت در جریان قرار گرفتن آخرین رخدادهای بازار سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار امروز یکشنبه از این سازمان بازدید می‌کند.

    بر اساس این گزارش، طیب‌نیا ساعت 10 تا 11 پیش از ظهر امروز در سازمان بورس حضور خواهد یافت و محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گزارشی از آخرین رخدادهای بازار سرمایه به وی ارائه خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش، حضور وزیر اقتصاد در میانه ساعت رسمی فعالیت بازار سهام در سازمان بورس در راستای حمایت از متولیان بازار سرمایه و در عین حال پایان دادن به برخی شایعات بی‌اساس و توجه به تقویت حجم و ارزش معاملات بورس خواهد بود.

    گفته کارشناسان حاکی است ارزش بازار سرمایه ایران نسبت به تولید ناخالص داخلی یک هزار تریلیون تومانی کشور حدود 30 درصد و اندک است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها