عصر خودرو

رییس اتحادیه طلا و جواهر پاسخ داد:

دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه چیست؟

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: دلیل اصلی افزایش نرخ طلا و سکه در بازار داخلی در پی رشد ارزش اونس جهانی به واسطه کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی و تغییرات نرخ بی‌کاری آمریکا بوده است.

دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه چیست؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ارزش اونس جهانی در طی معاملات چند روز اخیر با افزایش ارزش و تغییر کانال، ارزش طلا را افزایش داد و این موضوع افزایش ارزش سکه تمام را نیز در بر داشت.

    ارزش هر گرم طلای خام 18 عیار در پی رشد اونس جهانی در حالی رشد به ثبت رسانده است که ارزش دلار در بازار آزاد نسبت به چند روز گذشته کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.

    ارزش هر گرم طلای خام 18 عیار بعد از مدت‌ها به قیمت 102 هزار و 820 تومان به فروش می‌رسد.

    در این رابطه رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: دلیل اصلی افزایش طلای و سکه در بازار داخلی در پی رشد ارزش اونس جهانی است.

    محمد کشتی آرائی در گفت‌و‌گو با اقتصادنیوز، اظهار کرد: ونس جهانی طی چند روز اخیر 66 دلار رشد را به ثبت رسانده است که دلیل اصلی این موضوع تغییرات قابل توجه در اقتصاد جهانی بوده است که می‌توان به افزایش قیمت نفت، تغییرات نرخ بی‌کاری آمریکا و کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی اشاره کرد.

    وی ادامه داد: در 11 ماهه گذشته اونس رکورد قیمتی جدیدی به ثبت رسانده که در کنار آن ارزش سکه در 12 ماه گذشته نرخ بی‌سابقه‌ای را به ثبت رسانده است.

     

    قیمت طلا و سکه

    انس جهانی

    1238 دلار و 90 سنت

    طلای 18 عیار

    102هزارو 820 تومان

    سکه تمام بهار

    1 میلیون و 9 هزار تومان

    سکه تمام(امامی)

    1میلیون و 10 هزار تومان

    نیم سکه

    503 هزار تومان

    ربع سکه

    268 هزار تومان

    سکه یک گرمی

    179 هزار تومان

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها