عصر خودرو

طی پیامی از سوی دکتر فطانت؛

نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد

عصر بازار- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، طی پیامی به مدیران عامل شرکت های بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت فرابورس ایران، شرکت انرژی ایران، شرکت خدمات و اطلاع رسانی و همچنین شرکت فناوری بورس تهران نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار را ابلاغ کرد.

نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در متن این ابلاغیه آمده است؛ سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرایی کردن سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اولویتهای راهبردی هفت گانه ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارائی، خود را موظف و مکلف به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی می داند.

    لذا در اولین گام و پس از انجام مطالعات گسترده در زمینه اقتصاد مقاومتی و تبیین دقیق مفاهیم و ابعاد آن، نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه مشتمل بر اهداف استراتژیک 60 گانه و چارچوب‌های مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی ترسیم شده و به تصویب اعضای محترم هیأت مدیره رسید.

    با اتکال به عنایت خداوند منان، بدینوسیله نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار به شما همکار ارجمند ابلاغ می شود. امید آن دارد تا در راستای ایجاد هم افزایی و همسویی هر چه بیشتر در سازمان، ضمن همسو کردن اهداف فردی خویش با اهداف سازمانی مصوب، نهایت تلاش و پشتکار خویش را در ادامه مسیر به کار بندید .

    در این خصوص و به منظور اجرائی کردن اهداف استراتژیک نقشه استراتژی، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس موظف به پیاده سازی و پایش نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت های ارکان است. لذا ضروریست این شرکت با همکاری سازمان و تمامی ارکان، سنجه های استراتژیک متناسب با هر هدف استراتژیک را تعریف کرده، مقادیر اهداف کمی مرتبط با هر سنجه، تعیین شده و برنامه ها و اقدامات ابتکاری جهت تحقق اهداف تعریف و عملیاتی شود.

    شایان ذکر است که در فازهای بعدی می بایست کارت امتیازی متوازن لایه های میانی سازمان و کارت اهداف فردی مبتنی بر  BSC، به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت عملکرد اثربخش مبتنی بر استراتژی ها، طراحی و پیاده سازی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها