عصر خودرو

صبا تامین کشف قیمت شد

عصر بازار- امروز نخستین عرضه اولیه بازار سرمایه ایران در سال ۹۹ با عرضه ۱۲ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین در فرابورس انجام شد.

صبا تامین کشف قیمت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، امروز نخستین عرضه اولیه بازار سرمایه ایران با عرضه 12 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین در فرابورس انجام شد که تعداد یک میلیون و 944 هزار و 226 نفر در این عرضه مشارکت کردند.

    به هر یک از یک میلیون و 930 هزار و 838 کد معاملاتی، حداکثر 812 سهم «صبا» در قیمت 12 هزار ریال معادل معادل 974 هزار و 400 تومان تخصیص داده خواهد شد.

    شرکت سرمایه گذاری صبا تامین یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت سبد سهام فعالیت می‌کند.

    شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین بعنوان یک هلدینگ سرمایه‌گذاری، علاوه بر مدیریت سبد سهام، سرپرستی و مدیریت شرکت‌های تابعه خود که به صورت عمده در حوزه خدمات مالی متمرکز هستند را بر عهده دارد.

    علاوه بر حفظ و ارتقای ارزش سرمایه های در اختیار و کسب بازدهی حداکثر، تامین نیاز شرکت‌های تابعه شستا در حوزه‌هایی همچون خدمات تأمین مالی و ارزی، واگذاری تخصصی شرکت‌ها، سبدگردانی و بازارگردانی سهام به عنوان مهمترین وظایف حاکمیتی هلدینگ بشمار می‌آید.

    برچسب ها