عصر خودرو

رییس اتحادیه فناوران رایانه خبر داد

افتتاح فروشگاه رسمی اپل در تهران

عصر بازار- رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: قرار است فروشگاه کمپانی آمریکایی اپل در ایران توسط فردی که مدعی دریافت مجوزهای لازم است، افتتاح شود.

افتتاح فروشگاه رسمی اپل در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از تسنیم، سید مهدی میرمهدی خبر از افتتاح اپل استور در ایران داد و اظهار کرد: فردی که مدعی دریافت مجوز از کمپانی اپل برای فروش رسمی محصولات آن در ایران است، مدتی می‌شود با اتحادیه فناوران رایانه برای دریافت مجوزهای مورد نیاز فعالیت در ایران رایزنی می‌کند.

    رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان اینکه این فرد در حال حاضر سه دفتر برای ارائه خدماتش در نظر گرفته است، گفت: این فرد در حال حاضر فضای بزرگی را در خیابان طالقانی برای ارائه خدمات پس از فروش تهیه کرده است. اپل استور قرار است در خیابان سهروردی راه‌اندازی شود و انبار دپوی کالایی هم در جاده قم برای آن در نظر گرفته شده است.

    وی با بیان اینکه اجازه اسم بردن از این فرد را ندارم، گفت: قرار است جلسه‌ای با او طی روزهای آتی داشته باشیم و بعد از آن و در صورت موافقت خود ایشان می‌توانم اسمش را رسانه‌ای کنم.

    او در پاسخ به این سوال که آیا ادعای این فرد همچون افراد دیگری که پیش از این مدعی نمایندگی اپل را داشتند و حتی در تهران فروشگاه راه‌اندازی کردند، نیست؟، گفت: من فعلا مجوزی از ایشان ندیدم اما می‌گویند مجوزهای مورد نیاز را از خود اپل آمریکا گرفته‌اند در حالیکه هنوز اسمی از وی روی سایت رسمی و نمایندگی‌های اپل نیست.

    میرمهدی ابراز کرد: بنده موقعیت مکانی فروشگاه، انبار و محل ارائه خدمات پس از فروش ایشان و تجهیزاتی که در نظر گرفته‌اند را دیده‌ام و از این جهت کمی در نظرم نشست زیرا امکانات گسترده ای برای این کار در نظر گرفته است.

    وی افزود: با این حال تا حال حاضر هیچ مجوزی نه از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت و نه کمپانی اپل از ایشان ندیده‌ام.

    او در پاسخ به این سوال که معمولا نمایندگی‌های رسمی اپل با حضور مدیران ارشد این کمپانی افتتاح می‌شود، چگونه است که این فرد خودش می‌خواهد افتتاح کند؟، گفت: فروشگاه ایشان هنوز افتتاح نشده و شاید منتظر حضور مدیران اپل در ایران جهت افتتاح باشد.

    علی‌رغم لغو تحریم‌های بین المللی بعد از توافق هسته‌ای اما همچنان تجارت و حضور مستقیم کمپانی‌های آمریکا در ایران تحریم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها