عصر خودرو

شنبه ۲۴ بهمن؛

معاملات امروز فرابورس ۲ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- ارزش معاملات امروز در بازارهای فرابورس به حدود ۲ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال رسید.

معاملات امروز فرابورس ۲ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 24 بهمن‌‌ماه 1394 با خرید و فروش 308 میلیون و 880 هزار سهم به ارزش 2 هزار و 957 میلیارد و 20 میلیون ریال پایان یافت.
    آیفکس اما بر خلاف هفته گذشته رو به کاهش گذاشت و در پایان با 9.5 واحد افت، عدد 806.73 را نمایش داد.
    بیشترین حجم معاملات امروز بازار سهام مربوط به معامله 57 میلیون و 560 هزار سهم بانک دی و بیشترین ارزش معاملات به میزان 96 میلیارد و 450 میلیون ریال در اختیار سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین بود.
    همچنین، گروه فن آوا، صنعتی مینو و مواد ویژه لیا بیشترین افزایش قیمت سهام را داشتند و شرکت‌های مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن، آهن و فولاد ارفع و  بیمه نوین بالاترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
    در بازار اول 45 میلیون و 290 هزار ورقه بهادار به ارزش 120 میلیارد ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات در نماد سرمایه گذاری سبحان و بیشترین ارزش در نماد تولید دارو اتفاق افتاد.
    همچنین، 143 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 394 میلیارد ریال خرید و فروش شد و بانک دی رکورددار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 6 میلیون و 540 هزار سهم به ارزش 80 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد.
    در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز، اوراق اجاره بوتان با داد و ستد 500 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات را داشت؛ ضمن آنکه ارزش معاملات امروز در 5 نماد اسناد خزانه اسلامی به رقم 649 میلیارد ریال رسید و بالاترین ارزش معاملات به میزان 140 میلیارد ریال در نماد "اخزا2" رقم خورد.
    اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در نخستین روز هفته با رشد قیمت مواجه شد و در محدوده 880 تا 912 هزار ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.
    گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی اردیبهشت یکم پس از پرداخت اجاره بهای ماهانه اوراق بودیم و ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 26/11/1394، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها