عصر خودرو

پول اولین خریدهای تضمینی گندم پرداخت شد

عصر بازار- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت پول دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان خبر داد و گفت که اولین محموله‌های گندم‌کاران به وزن ۱۳۵ تن تحویل مراکز خرید گندم در استان بوشهر شد.

پول اولین خریدهای تضمینی گندم پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سید محمد هاشمی با اشاره به تحویل اولین محموله‌های گندم به انبار چغادک استان بوشهر اظهار کرد: از دیروز خرید تضمینی گندم آغاز شده و تاکنون 135 تن گندم در استان خریداری شده است.

    هاشمی با بیان اینکه امسال شش مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده، در بیان اقدامات تأمینی برای خرید سالم محصول گندم‌کاران در شرایط شیوع ویروس کرونا تشریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص پروتکل‌های تدوین شده دانشگاه علوم پزشکی لازم الاجرا شده است و که  با نصب بنرها اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

    طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی، وی افزود: کامیون‌های حامل گندم به مراکز خرید پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می‌شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده‌اند و تمامی عوامل خرید ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می‌کنند.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر همچنین از اولین پرداخت‌ها به گندم‌کاران خبر داد و گفت: فایل پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

    هاشمی در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی کشور نیز تشریح کرد: از آذر پارسال محموله‌های برنج کشتی به وزن 45 هزار تن برنج در بندر بوشهر بدون دموراژ و در کمتر از چهار روز تخلیه و به مقاصد از پیش تعیین شده ارسال شده است.

    برچسب ها