عصر خودرو

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

عملکرد بانک صادرات در پرونده موسسه میزان راهگشا بود

عصر بازار- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک صادرات با ورود به پرونده موسسه میزان توانست مشکلات بسیاری از مردم را حل کند که این مسئله منجر به گره گشایی و دلگرمی بسیاری از مشتریان شد.

عملکرد بانک صادرات در پرونده موسسه میزان راهگشا بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت و گوی با خبرنگاران درباره عملکرد بانک صادرات در ساماندهی حقوق مردم در موسسه میزان افزود:در پرونده موسسه میزان حقوق و سرمایه بسیاری از مردم سرنوشتی مبهم داشت که با ورود بانک صادرات این ابهام و نگرانی از جانب مشتریان موسسه میزان بر طرف شد.

    وی ادامه داد: بانک صادرات با درایت و تسلط کافی بر موضوع توانست در چارچوب قانون بسیاری از معضلات حاشیه ای را که موسسه میزان برای مشتریان خود به وجود آورده بود برطرف کند که این عملکرد مناسبت جای تقدیر دارد.
    عضو کمسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این که پرداخت اصل پول کسانی که خواستار این مسئله بودند بسیاری از خانواده ها را از نگرانی درآورد، خاطرنشان کرد: مشتریانی که قصد داشتند با پس انداز پول در حساب های خودسود دریافت کنند، طبق قانون  درخواست خود را به بانک صادرات ارائه داده و این بانک  مشکلات آنها را حل کرده است.
    نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بانک مرکزی باید دقت بیشتری را در صدور مجوز به موسسات مالی داشته باشد گفت: متاسفانه در دوران قبل شاهد بروز قارچ گونه موسسات مالی و بانک ها بودیم که اقلب با کمبود بودجه سبب آسیب رساندن به سرمایه مردم شدند به همین دلیل امیدواریم که در تصیمات بعدی جلوی بروز ضرر و زیان های مالی مشتریان گرفته شده و مردم عزیز دچار چنین مشکلاتی نشوند.
    پورابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: بانک صادرات با ورود به این پرونده توانست مشکلات بسیاری از مردم را حل کند  و بر اساس آخرین بررسی های انجام شده بخش قابل توجهی از سپرده گذاران موسسه میزان موفق به دریافت وجوه خود شده و این روند برای مابقی ذینفعان نیز به مرحله اجرا در می آید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها