عصر خودرو

کشف ۳۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتکاری

عصر بازار- رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از کشف ۲۹هزار و ۸۱۵ ماسک و مواد ضد عفونی کننده الکلی احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف ۳۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتکاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، سرهنگ سعید راستی، افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع دست برخی افراد فرصت طلب و سودجو، روز گذشته طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

    وی ادامه داد: مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در پایش های اطلاعاتی موفق شدند انباری در حوالی خیابان کمیل که محل دپو و احتکار انواع ماسک، مایع و مواد ضد عفونی الکلی بود را شناسایی کنند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری اخذ شد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی غروب روز هفدهم اسفندماه تیمی از مأموران این مرکز به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، متهم را دستگیر کنند.

    وی افزود: در بازرسی از محل 29 هزار و 815 ماسک، 910 ژل ضدعفونی دست 500 گرمی، 173 محلول ضدعفونی دست 100 گرمی و 30 اسپری ضدعفونی دست احتکار شده کشف شد.

    رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم تحویل مرجع قضائی شد.

    برچسب ها