عصر خودرو

باغربالگری و ضدعفونی تمام سطوح خطوط تولید :

محیط کار امن در ایران خودرو برای تولید فراهم است

عصر بازار-حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و ایمن سازی محیط کار وتولید در مقابله با ویروس کرونا، اولویت نخست ایران خودرو است.

محیط کار امن در ایران خودرو برای تولید فراهم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، محمد گلچین راد معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو و رئیس ستاد مقابله با کرونای گروه صنعتی ایران خودرو  گفت : این گروه صنعتی ضمن تولید اقلام بهداشتی نسبت به کاهش تراکم نیروی انسانی و شیفت بندی در کنار ضد عفونی کردن خطوط تولید و تجهیزات اقدام کرده است .

    وی افزود : اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو در مقابله با ویروس کرونا مطابق دستورالعمل جامع مقابله با کرونا برگرفته از پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد.
    گلچین رادخاطر نشان کرد: این خودروساز  همزمان با آغاز سال کاری سال جدید اقداماتی جهت مقابله با ویروس کرونا انجام داده  و هم اکنون  تمامی فضاهای کاری، خطوط تولید، تجهیزات و محاوط، قبل از ورود پرسنل به صورت کامل ضد عفونی شده و این روند به صورت مستمر ادامه دارد.
    معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو برحفظ و  صیانت کارکنان در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد:کار کنان و خانواده آنان اطمینان خاطر داشته باشند که مطابق با دستورالعمل جامع، شرکت از شرایط مطلوب بهداشتی بر خوردار است.
    وی افزود : همانند اسفند ماه سال گذشته مادران دارای فرزند زیر 16 سال ، افراد دارای بیماری خاص و جانبازان گرامی تا پایان فروردین در قرنطینه خانگی و شرایط دور کاری خواهند بود.
    گلچین راد تصریح کرد: توزیع ماسک و ژل بین پرسنل ، ضد عفونی کردن تمامی خطوط تولید ، اماکن ، ماشین های حمل قطعات و خودرو، سرویس های رفت و آمد به صورت مستمر، تغییر سیستم آب رسانی در سرویس های بهداشتی بدون دخالت دست، و اجرای اقدامات کنترلی نظیر تب سنجی کلیه ورودی های شرکت از مهمترین اقداماتی است که برای مقابله باشیوع ویروس کرونا در گروه صنعتی ایران خودرو انجام می شود.
    وی افزود: سرپرستان و سرکارگران آموزش های لازم را برای فراهم ساختن محیط کار و تولید امن را در مقابله با ویروس کرونا و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی را آموزش دیده و توسط مدیران مجموعه ارزیابی می شوند.
    گلچین خاطرنشان کرد: بسته بهداشتی حاوی  ژل ضد عفونی کننده ، ماسک و اطلاعاتی در این زمینه در بدو ورود به تمامی کارکنان اهدا ء می گردد.

    برچسب ها