عصر خودرو

قیمت نفت افزایشی است

عصر بازار- عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی از احتمال بازگشت نفت به کانال افزایش تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

قیمت نفت افزایشی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، حمید حسینی در خصوص تاثیر ورود ایران به بازارهای جهانی بر قیمت نفت،‌ اظهارکرد: به نظر می‌رسد که این تاثیر پیش از این خود را نشان داده است. زمانی که ایران به بازارهای جهانی و اوپک اعلام کرد که تحت هر شرایطی،‌ به بازارها برمی‌گردد تاثیر خود را بر قیمت نفت گذاشت.

    عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه بازگشت ایران بیشتر از گذشته نمی‌تواند بر قیمت نفت تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: قیمت نفت تا پایان سال جاری میلادی دوباره به سمت افزایش می‌رود و به ثبات نسبی می‌رسد.

    حسینی تاکید کرد: ایران علاوه بر سهمیه یک میلیون بشکه‌ای خود،‌ محموله‌هایی نیز به چین و برخی دیگر از کشورها ارسال کرده است و به نظر می‌رسد که تاکنون تاثیر خود را بر قیمت نفت گذاشته است.

    این گزارش حاکی است، از زمان اجرایی شدن برجام و برداشته شدن بخش زیادی از تحریم‌های نفتی ایران،‌ صحبت‌های بسیاری در خصوص تاثیرگذاری بازگشت ایران بر قیمت نفت به میان آمده است.

    در این میان برخی معتقدند که قیمت نفت از بازگشت ایران تاثیر نمی‌پذیرد و برخی دیگر، ورود دوباره ایران به بازارهای جهانی را عاملی برای کاهش دوباره قیمت نفت می‌دانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها