عصر خودرو

رییس سازمان خصوصی سازی:

خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال ۹۵ باطل است

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی گفت: هر کسی سهمی بخرد یا بفروشد از نظر ما کاری انجام نداده است و سهمی خرید و فروش نشده است.این کاغذ‌ها هیچ ارزش ریالی ندارند و اطلاعات و اسامی افراد در سازمان خصوصی سازی از نظر ما دارای ارزش است.

خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال ۹۵ باطل است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در مورد خرید و فروش سهام عدالت گفت: هرگونه خرید و فروش سهام عدالت از نظر سازمان خصوصی سازی مطرود و باطل است.

    وی با بیان اینکه تا پایان سال 95 هیچ خرید و فروشی در خصوص سهام عدالت نباید صورت گیرد، افزود: چیزی برای معامله وجود ندارد، ورقه ثبت نامی که در دست مردم است قابل خرید و فروش نیستند و تنها جنبه تاییدیه ثبت نام را دارند و هرگونه خرید و فروشی باطل است.

    رییس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: ما در سازمان خصوصی سازی اسامی حدود 40 میلیون نفر را داریم و این اسامی از نظر ما صاحب سهم هستند لذا هر کس ادعایی کند که سهمی می‌فروشد غلط اطلاع رسانی کرده و هر کس هم سهمی را بخرد از نظر ما قابل قبول نیست.

    وی تصریح کرد: این کاغذ‌ها هیچ ارزش ریالی ندارند و اطلاعات و اسامی افراد در سازمان خصوصی سازی از نظر ما دارای ارزش است.

    تنها مرجع قابل استناد برای سهام عدالت سایت خصوصی سازی است

    پوری حسینی در خصوص سایت‌هایی که به صورت غیر مجاز و برای نقل و انتقالات سهام عدالت فعالیت می‌کنند نیز گفت: هیچ اطلاعیه‌ای غیر از اطلاعیه سایت خصوصی سازی برای سهام عدالت معتبر نیست و هر کس ادعا کند که ارتباطی با سازمان خصوصی سازی دارد مطرود است و قابل قبول نیست.

    وی خاطر نشان کرد: سازمان خصوصی سازی تنها مرجعی است که اطلاع سانی در این باره دارد و هر کس بخواهد سهمی بخرد یا بفروشد هم قلابی است. هر کسی سهمی بخرد یا بفروشد از نظر ما کاری انجام نداده است و سهمی خرید و فروش نشده است.

    8 هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شد

    پوری حسینی در مورد هدف گذاری این سازمان برای سال 95 افزود: درآمد کلی خصوصی سازی در 10 ماهه اول امسال تاکنون 8 هزار میلیارد تومان بوده که به خزانه واریز شده است که البته این مبلغ برای فروش امسال نبوده و بخشی از آن سهام عدالت و بخش دیگر مربوط به فروش سالهای قبل بوده است.

    وی تصریح کرد: امسال تنها 2200 میلیارد تومان فروخته‌ایم که همه آن ریال نمی‌شود و بخشی از آن نقدی بوده است.

    رییس سازمان خصوصی سازی در خصوص برنامه این سازمان برای سال آینده افزود: مقرر شده تا همه شرکتهای گروه یک و دو را بفروشیم. البته برنامه قطعی سازمان خصوصی سازی در سالهای 93 و 94 محقق نشد اما با توجه به نهایی شدن برجام تازه رونق به بازار بازگشته است که امیدواریم با تداوم رونق در بازار سهام شرکت‌ها را  آماده کرده و و آن‌ها را بفروشیم.

    هدف سازمان خصوصی سازی کوچک سازی دولت است

    وی با بیان اینکه تلاش داریم همه شرکتهای یک و دو را تا پایان سال 95 بفروشیم، تصریح کرد: سهام عدالت را تا پایان سال 95 تعیین تکلیف خواهیم کرد و سازمان خصوصی سازی را سبک می‌کنیم.

    وی در مورد اولویت سازمان خصوصی سازی در برنامه ششم توسعه گفت: نقش این سازمان کمک به کوچک سازی دولت است و کمک به این است که وظایف تصدی‌گری از دولت گرفته شود تا منابع نفتی ما برای هزینه‌های جاری دولت صرف نشود و بخش خصوصی باید توانمند و دولت هم کوچک شود تا منابع درآمدی کشور صرف توسعه کشور شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها