عصر خودرو

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

موافقت اولیه با واگذاری سهام سرخابی‌ها به تعاونی‌ها

بورس تعاون منتفی است

عصر بازار- معاون تعاون وزیر تعاون، کار اجتماعی با اشاره به اینکه طرح تشکیل تعاونی‌های سهامی عام مورد استقبال هواداران دو باشگاه سرخابی قرار گرفته گفت:جلسات برای به نتیجه رسیدن ادامه دارد و در جلساتی که با بزرگان فوتبال داشتیم، این طرح مورد استقبال قرار گرفت.

موافقت اولیه با واگذاری سهام سرخابی‌ها به تعاونی‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، سید حمید کلانتری درباره آخرین وضعیت طرح تشکیل تعاونی سهامی عام با عضویت هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: پیشنهاد طرح تشکیل تعاونی سهامی عام با عضویت هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال را با سازمان خصوصی سازی مطرح کردیم.

    معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:با توجه به اینکه این دو باشگاه از باشگاه‌های معروف کشور هستند، این صحیح نیست که مدیریت آنها در اختیار یک شرکت خاص قرار گیرد.

    وی اظهار داشت: بهتر است یک تعاونی سهامی عام با عضویت هواداران این دو باشگاه تشکیل شود و سهام این دوباشگاه به این تعاونی عرضه شود تا بتواند در بورس نیز فعالیت کند. البته سازمان خصوصی سازی با کلیات طرح موافقت کرده و اکنون طرح اولیه آماده ارائه به این سازمان است. یکی از پیشنهادات در این طرح ایجاد این تعاونی با حضور هواداران و جمعی از بزرگان فوتبال است که مورد استقبال جامعه فوتبالی قرار گرفته است.

    * ایجاد بورس تعاون منتفی است/ پذیرش شرکت‌های تعاونی سهامی عام در بورس و فرابورس آماده است

    معاون وزیر تعاون درباره ایجاد بورس تعاون گفت:‌ ایده ایجاد بورس تعاون منتفی است اما پذیرش شرکت‌های تعاونی سهامی عام در بورس و فرابورس آغاز شده است. قرار نیست تعاونی‌های مسکن در بورس حاضر شوند؛ برخی از شرکت‌های تعاونی مانند شرکت‌های تعاونی حمل و نقل امکان تجمیع و افزایش سرمایه خود در بازار سرمایه را به شکل اتحادیه‌های تعاونی حمل و نقل دارند. بیمه تعاون هم در بورس وارد شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها