عصر خودرو

امروز با حضور دکتر فطانت و دکتر جلالی امضا می شود ؛

تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز پژوهش های مجلس

عصر بازار- تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد و گسترش همکاری های علمی- پژوهشی مجلس و دستگاه های اجرایی امضا می شود.

تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز پژوهش های مجلس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، این تفاهم نامه با توجه به نقش تأثیرگذار سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در تصمیم‌سازی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، امضا خواهد شد.

    مراسم امضای این تفاهم نامه ساعت 10 صبح شنبه 24 بهمن 1394،  با حضور دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و  معاونان دو طرف، برگزار می شود.

    خاطرنشان می شود: با انعقاد این تفاهم نامه، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می‌تواند از دیدگاه های  تخصصی سازمان بورس و پژوهش‌هایی که در خصوص بازار سرمایه کشور یا بازارهای سرمایه کشورهای دیگر انجام داده است استفاده کند .

    همچنین قرار است از این دیدگاه ها و پژوهش ها و یافته های علمی در اجرا و بررسی طرح‌ها و لوایح در دستور کار مجلس شورای اسلامی و همچنین پاسخ به پرسش‌ها و درخواست‌های پژوهشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر پژوهش‌های مرتبط با وظایف و اهدافی که مرتبط با بازار سرمایه است،  استفاده شود .

    تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز پژوهش های مجلس، انسجام طرح ها و لوایح، قوانین و مقررات مرتبط و تأثیرگذار بر بازار سرمایه و تناسب آنها با نیازهای روز را افزایش و هدف سازمان مبنی‌بر توسعه بازار سرمایه از نظر کمی‌و‌کیفی را بیش از پیش  محقق خواهد کرد .

    بر اساس این تفاهم نامه، طرفین در تعریف و اجرای پژوهش‌ها و تحقیقات مشترک در زمینه‌های مورد توافق درخصوص بازار سرمایه، و تبادل اطلاعات و فراهم آوردن امکان استفاده از اسناد، مدارک، منابع علمی و کتابخانه‌ای، و همچنین پایگاه‌های اطلاعاتی یکدیگر نیز همکاری می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها