عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- آخرین روز معاملاتی هفته با داد و ستد ۴۴۰ میلیون و ۱۳۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خاتمه یافت.

ارزش معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 21 بهمن فرابورس در حالی به پایان رسید که 440 میلیون و 130 هزار ورقه بهادار در 39 هزار نوبت به ارزش یک هزار و 833 میلیارد ریال خرید و فروش شد.
    در جریان معاملات امروز، آیفکس بر خلاف روزهای گذشته روند کاهشی به خود گرفت و در نهایت با افت 12 واحدی نمایشگر عدد 816.33 شد.
    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود در بازار سهام را به داد و ستد 60 میلیون سهم موسسه اعتباری کوثر مرکزی اختصاص دادند و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.
    همچنین ذوب آهن اصفهان با داد وستدهایی به ارزش بیش از 156 میلیارد ریال، بیشترین ارزش معاملات روزانه سهام را به نام خود کرد.
    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام شرکت‌های نیرو سرمایه، عمران و توسعه شاهد و صنعتی مینو بود و در عین حال تاسیسات راه آهن، فن‌آوا و آهن و فولاد ارفع با بیشترین افت قیمت مواجه شدند.
    طبق این گزارش، در روز جاری اوراق تسهیلات مسکن در بازه 870 تا 903 هزار ریال خرید و فروش شد و بالاترین قیمت مربوط به اوراق آذر94 بود.
    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله یک میلیون و 40 هزار سهم به ارزش 12 میلیارد و 850 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF را از آن خود کرد.
    طبق این گزارش، 77 میلیون و 450 هزار اوراق بهادار به ارزش 178 میلیارد و 340 میلیون ریال در بازار اول داد و ستد شد و بیشترین معاملات این بازار در نماد بانک سرمایه انجام شد.
    این در حالی است که در بازار دوم شاهد معامله 273 میلیون اوراق بهادار با رقم 737 میلیارد و 302 میلیون ریال بودیم و بیشترین حجم معاملات این بازار مربوط به نماد موسسه اعتباری کوثر مرکزی بود.
    همچنین در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به داد و ستد 79 هزار ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا3" به ارزش 67 میلیارد ریال بود و در مجموع ارزش معاملات در 5 نماد اسناد خزانه اسلامی به 336 میلیارد ریال رسید.
    در روز جاری، واحدهای باقیمانده ETF آرمان آتی کوثر در نماد معاملاتی آکورد1 از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد.
    علاوه بر این، با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه سامان، نماد معاملاتی مذکور در پایان معاملات امروز متوقف شد.
    امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت بهمن لیزینگ و نماد شرکت گسترش صنایع انرژی آذر‌آب در بازار پایه توافقی بودیم؛ ضمن آنکه نماد معاملاتی شرکت روان فن آور جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه خاورمیانه و پشمبافی توس به منظور پرداخت سود علی‌الحساب ماهانه اوراق در تاریخ 25 بهمن1394، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها