عصر خودرو

توسط فرابورس ایران و بورس تهران

دومین همایش ملی "حاکمیت شرکتی" برگزار می‌شود

عصر بازار- دومین همایش ملی "حاکمیت شرکتی" در راستای هم‌اندیشی دانشگاه و صنعت برای ایجاد زبان مشترک در زمینه حاکمیت شرکتی توسط فرابورس ایران و بورس اوراق بهادار تهران روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

دومین همایش ملی "حاکمیت شرکتی" برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معرفی حاکمیت شرکتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصادی، ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران، اعضای هیات‌مدیره و سایر ذینفعان، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی، افزایش سهم تامین مالی شرکت‌ها از طریق بازار سرمایه و ارتقای جایگاه بازار سرمایه در تأمین مالی شرکت‌ها با رعایت اصول حاکمیت شرکتی از جمله اهداف این همایش است.
    همچنین از جمله محورهای این همایش علمی می‌توان به حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی، حاکمیت شرکتی و عوامل اجتماعی و فرهنگی، حاکمیت شرکتی و شفافیت، حاکمیت شرکتی و بهبود فضای کسب و کار، حاکمیت شرکتی و قانون‌گذاری، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تأمین مالی، حاکمیت شرکتی و مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، حاکمیت شرکتی و رقابت‌پذیری اقتصاد، حاکمیت شرکتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و حاکمیت شرکتی و نظام مدیریت اشاره کرد.
    در این همایش که با حضور جمع زیادی از مسئولان اقتصادی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران به سخنرانی خواهد پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها