عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی شش ماهه تولید تجهیزات سنگین هپکو

عصر بازار- شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۵۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال زیان خالص داشت و بر این اساس مبلغ ۱۳۰ ریال زیان به هر سهم خود اختصاص داد.

نگاهی بر صورت های مالی شش ماهه تولید تجهیزات سنگین هپکو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو صورت های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "تپکو" در شش ماهه نخست سال مالی 94 مبلغ 13 میلیارد و 94 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 6 میلیارد و 606 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی کسر شدو زیان عملیاتی دوره به مبلغ 51 میلیارد و 689 میلیون ریال زیان عملیاتی بدست آمد.

    به زیان عملیاتی نیز هزینه های مالی افزوده شد و پس از کسر درآمدهای غیر عملیاتی از آن زیان خالص دوره به مبلغ 302 میلیارد و 910 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 130 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 937 میلیارد و 973 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها