عصر خودرو

حسابرسی شده؛

نفت بهران صورت های مالی شش ماهه را منتشر کرد

عصر بازار- شرکت نفت بهران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ پنج هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

نفت بهران صورت های مالی شش ماهه را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت نفت صورت های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "شبهرن" در شش ماهه نخست امسال مبلغ پنج هزار و 427 میلیارد و 247 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ دو هزار و 222 میلیارد و 401 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به دو هزار و 28 میلیارد و 373 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ یک هزار و 10 میلیارد و 134 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 505 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 585 میلیارد و 120 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها