عصر خودرو

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

خودباوری از ره آوردهای مهم انقلاب اسلامی است

عصر بازار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مهم ترین دستاوردهای این رخ داد کم نظیر را خودباوری و توجه به داشته های مادی و معنوی کشور عنوان کرد.

خودباوری از ره آوردهای مهم انقلاب اسلامی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در بخشی از این پیام آمده است: هنر بزرگ امام راحل این بود که به مرور زمان و با انجام فعالیت های فرهنگی مردم را متوجه  ظرفیت های ارزشمند و گرانبهایی نمود که به دلایل گوناگون از آن غفلت شده بود و ملت ایران با تاسی از رهنمودهای امام خمینی(ره) با جانفشانی و استقامت با رقم زدن انقلابی شکوهمند و خلق حماسه ای شگرف شرایط را برای محقق شدن آرمانهای بزرگ اسلامی و انقلابی فراهم نمودند.

    اسماعیل لـله گانی در بخش دیگری از این پیام آورده است: انقلاب اسلامی ایران تجلی حاکمیت خواسته ها و مطالبات مردمی بود و به همین دلیل قدرتهای سلطه گر جهانی برای مقابله با این حرکت بزرگ بیش از سه دهه در عرصه های گوناگون به مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخاسته اند و در این مسیر از همه ترفندها و امکانات خود استفاده کرده اند که با ایمان و پشتکار ملت، دشمنان در دستیابی به اهدافشان ناکام مانده اند.
    وی همچنین با اشاره به تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه متذکر شده است: در این ایام خجسته  تاکید می کنیم که فرزندان ایران اسلامی در شبکه بانکی کشور با جدیت و مسئولیت شناسایی برای برون رفت از معضلات اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و این امر در برنامه ریزی ها و آمادگی نظام بانکی کشور برای تجربه دورانی همراه با شکوفایی متجلی است.
    لـله گانی تصریح کرده است: اتکا به قدرت لایزال الهی و باورمندی به خلاقیت و توانمندی مدیران و کارشناسان شبکه بانکی افقی روشن فراروی اقتصاد کشور ترسیم می کند اما در عین حال باید توجه لازم را به این واقعیت معطوف داریم که حل مشکلات انباشت شده طی سالهای متمادی نیازمند صبوری و مداراست.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران در پایان خاطر نشان کرده است که کارکنان این بانک همگام با سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن بار دیگر ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای نقش آفرینی بیشتر در فرایند توسعه اقتصاد ملی به منصه ظهور می رسانند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو