عصر خودرو

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد برگزار شد

عصر بازار: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۳روز چهارشنبه سی و یکم تیر ماه سال جاری با حضور ۸۲/۱۱ درصد از صاحبان سهام برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مجمع که علی کارگر ریاست آن را برعهده داشت، آقا بابایی به عنوان ناظر اول، معبودی ناظر دوم ومیرزایی به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

    پس از ارایه گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد توسط دکتر نتاج مدیرعامل بانک، ترازنامه وصورتهای مالی بررسی شد و یکصد ریال سود به ازای هرسهم تقسیم شد.

    در این مجمع موسسه فریوران به عنوان بازرس اصلی و موسسه ره بین به عنوان بازرس علی البدل  انتخاب شدند وحق الزحمه بازرس قانونی به هیات مدیره تفویض شد.همچنین روزنامه های دنیای اقتصاد وجوان نیز به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار رسمی بانک مهر اقتصاد انتخاب شدند.

    بر اساس این گزارش انتخاب اعضای هیات مدیره ومعرفی آنها به بانک مرکزی نیز به هیات مدیره فعلی تفویض شد.

    دکتر نتاج مدیر عامل ونایب رئیس هیات مدیره بانک مهر اقتصاد با ارایه گزارشی از عملکرد بانک در سال 1393 اعلام کرد که این بانک در سال گذشته پنجمین بانک در میان یکصد شرکت برتر کشور بوده و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با احتساب بانک ملی در جایگاه پنجم قرار گیرد.

    وی بازده داراییهای بانک مهر اقتصاد را با در نظر گرفتن میانگین 1/5درصدی، دو درصد اعلام کرد که رقم قابل توجهی است.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ترکیب سهامدارن بانک مهر اقتصاد را 82/3درصد اشخاص حقوقی و17/7درصد را اشخاص حقیقی اعلام واظهارکرد که به زودی مجوز قطعی بانک اخذ شود.

    برچسب ها