عصر خودرو

با ارائه آمارهای ضعیف

افت ارزش سهام بازارهای آمریکا همچنان ادامه دارد

عصر بازار: آمارهای ناامید کننده دوره ای از اقتصاد آمریکا در کنار چشم‌اندازهای منفی برخی شرکت‌های بزرگ این کشور باعث شد که ارزش بازارهای سهام آمریکا طی هفته‌های گذشته و به خصوص هفته پیش کاهش قابل توجهی را تجربه کند.

افت ارزش سهام بازارهای آمریکا همچنان ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ای بی سی نیوز، طی هفته‌های گذشته که ارزش بازارهای سهام آمریکا روندی نزولی داشت هفته گذشته برخی عوامل سبب شد تا هفته پیش این روند کاهشی شدت بیشتری به خود بگیرد.

    ارائه آمارهای دوره ای نامید کننده نسبت به اقتصاد آمریکا در کنار چشم اندازهای نامطلوب در آینده برخی شرکت های بزرگ آمریکایی به همراه کاهش رشد اقتصادی چین عواملی هستند که طی هفته های گذشته شرایط بازارهای سهام آمریکا را متزلزل کرده اند.

    همه عوامل فوق به وحشت سرمایه گذاران افزود و قیمت نفت و دیگر کالاها را در این بازارها کاهش داد.

    در کنار این عوامل فروش ضعیف برخی شرکت ها در این کشور و در نتیجه اتخاذ روند محتاطانه از سوی شرکت ها باعث کاهش اطمینان سرمایه گذاران شده است.

    بنا به گفته جی جی کیناهان، استراتژیست موسسه آمریترید، معتقد است که حجم سود شرکت‌ها بسیار متزلزل بوده است و طی دو هفته آینده تصویر بهتری از شرایط سوددهی کلی و فصلی این شرکت‌ها خواهیم داشت. اما آنچه در حال حاضر مشخص است این است که شرایط عادی و سلامت نیست.

    سهام استاندارد اند پورز 500 آمریکا، متشکل از 500 شرکت برتر این کشور، چهار هفته از پنج هفته گذشته را در شرایط نزولی طی کرده است.

    برچسب ها