عصر خودرو

امروز در بورس کالای ایران رقم خورد؛

دادوستد ۱۳۰هزار تن انواع محصول

عصر بازار- تالار معاملات بورس کالای ایران امروز در مجموع میزبان دادوستد ۱۳۰ هزار و ۵۶۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بود.

دادوستد ۱۳۰هزار تن انواع محصول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس کالای ایران، روز سه شنبه 20 بهمن ماه، بورس کالای ایران شاهد معامله 37 هزار و 988 تن انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن در گروه مواد پلیمری به ارزش بیش از یک هزار و 189 میلیارد ریال بود. 

    علاوه بر این، 11 هزار و 431 تن انواع قیر، 32 هزار و 600 تن وکیوم باتوم و 10 هزار تن انواع لوب کات در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی به همراه 15 هزار و 350 تن انواع قیر در تالار صادراتی داد و ستد شد.

    بر اساس این گزارش،در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی،  40 تن شمش آلیاژی شرکت ایرالکو، 6 هزار و 455 تن انواع میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان، 9 هزار و 600 تن تختال c و 6 هزار و 900 تن شمش بلوم 150*150 شرکت فولاد خوزستان معامله شد.

    این گزارش حاکی است تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله 200 تن شکر سفید کارخانجات دعبل، امیرکبیر، کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی به قیمت 21 هزار و 850 ریال در هر کیلو بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها