عصر خودرو

تغییر مالکیت ۸۳۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار- در پایان معاملات امروز، حدود ۸۳۰ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت که این رقم در ۵ ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

تغییر مالکیت ۸۳۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات امروز 20 بهمن ماه با داد و ستد 829 میلیون و 836 هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از 2 هزار و 573 میلیارد ریال در 55 هزار و 245 دفعه معاملاتی پایان یافت.
    آیفکس هم که در ساعات اولیه بازار تا 20 واحد رشد کرده بود، در پایان معاملات به رشد 13 واحدی بسنده کرد و به این ترتیب شاخص کل به رقم 828.55 واحد رسید.
    بررسی معاملات امروز بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ایران نشان می‌دهد بیشترین حجم و ارزش معاملات مربوط به داد و ستد 95 میلیون سهم بانک دی به ارزش 175 میلیارد ریال بود.
    در میان اوراق با درآمد ثابت، اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا2"، بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار داشت و ازش معاملات در 5 نماد "اخزا" از 166 میلیارد ریال گذشت.
    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان نیز در پی دادوستد 5 میلیون و 460 هزار سهم به ارزش معاملاتی 85 میلیارد ریال در صدر بالاترین حجم و ارزش ETFها قرار گرفت.
    بر پایه این گزارش، نماد معاملاتی پالایش نفت شیراز، مهندسی صنعتی روان فن‌آور و لیا بیشترین افزایش قیمت را در جریان معاملات امروز فرابورس ایران تجربه کرد و نماد شرکت‌های فن آوا، بیمه نوین و بیمه کارآفرین با بالاترین افت قیمت روبه‌رو شد.
    نماد معاملاتی شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس ایران بودند و اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 870 تا 900 هزار ریال معامله شد.
    همچنین، بلوک 8.8 درصدی سهام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، امروز توسط یک سهامدار حقیقی این شرکت به ارزش 74 میلیارد ریال در بازار پایه فرابورس ایران فروخته شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها