عصر خودرو

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با رئیس کمیته امداد امام (ره)

عصر بازار- مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر رویکرد این بانک در توانمند سازی خانوارهای تحت پوشش این کمیته تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با رئیس کمیته امداد امام (ره)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ،محمد ابراهیم مقدم روز دوشنبه 19 بهمن ماه در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : بانک تجارت وظیفه خود می داند با تخصیص بخشی از سپرده های قرض الحسنه به مستمری بگیران تحت پوشش این کمیته، مسئولیت اجتماعی خود را در این امر به درستی ایفا کند.
    مدیرعامل بانک تجارت افزود: این بانک در سال جاری مبلغ 60 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در اختیار کمیته امداد امام (ره) قرار داده و تا پایان سال جاری نیز مبالغ بیشتری را به همین منظور به این کمیته اختصاص خواهد داد.
    فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با تمجید از بانک تجارت به خاطر همکاری مناسب با این کمیته یادآور شد: بانک تجارت در سال گذشته به صددرصد تعهدات خود در این بخش عمل کرده و برخورد خوب پرسنل این بانک در شعب سراسر کشور نمونه کاملی از مشتری مداری واقعی است.
    وی با اشاره به اینکه حدود دو میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند، گفت: وظیفه ما توانمند سازی خانوارهای نیازمند بوده و لازمه کمک به این افراد، همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد تحت پوشش است تا با دریافت این تسهیلات و ایجاد مشاغل کوچک صاحب شغل شده و به تدریج از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند.
    گفتنی است بانک تجارت تا پایان سال 93 ، مبلغ 4900 میلیارد ریال تسهیلات به 64 هزار خانوار مستمری بگیرتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی اعطاء نموده و زمینه ایجاد شغل برای آنان را فراهم آورده است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها